shopping

jag har på as bra humör, haha. övertrött och allmäänt glad :D

vaknade klockan 7 idag av att mamma skulle upp och jobba, jag hade ställt min klocka på 9 men jag kunde inte somna om. så jag gick upp och gjorde frukost som jag sedan åt i min varma säng medans jag kollade på OC. perfekt morgon var det

sen tog jag och bella halv 11 bussen in till stan. hittade några saker som jag ska köpa senare men jag idag köpte bara en tröja.


kvällen blir nog kul också. bella kommer snart upp hit för hon ska sova här, vi ska köpa godis och kolla på b.la nya top model som kommer idag.

vi kom på en rätt smart sak nu innan skolan. dom flesta har nog gått och lagt sig rätt sent på lovet. jag t.ex har somnat 2-3 varje dag på hela lovet. och det kan vara svårt att komma in i en ny rutin nu när man måste gå och lägga sig tidigare när man ska till skolan.

men här är ett tips: man går och lägger sig as sent idag. och sen går man upp tidigt imorgon. för då blir man jätte trött imorgon kväll, och kan somna tidigt. (om man inte är något jävla special barn som blir hyper aktiv ist :D) rätt smart va? iaf så kör jag och bella på den, och imorgon tar vi bussen in till stan på morgonen igen. vi ska kolla efter lite saker, och jag ska köpa det jag hittade idag också.

puss /L

Kommentarer
Postat av: Bärdyck

eller så e man uppe sent inatt oxå :D



/Jokk

2009-01-07 @ 11:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0