praktikplatsen.se

..kan köra upp någonting hårt i röven alltså, hatar den fucking sidan.

skolan gick väl helt okej, rätt segt med tanke på att vi väntade ett sms om vi fick våran prao plats. (det blev krångel i helgen med våra platser vi fått för att dom var medlemmar på praktikplatsen.se) men sen på våran gympalektion fick vi smset där det stog att det tyvär inte blev någon prao för oss på det stället och att vi skulle leta efter något annat. det var ju rätt så surt..

sista SO lektionen stresade jag mig igenom, och efter jag fick sluta en kvart tidigare så sprang jag och nadja till bussen, och precis när vi kommer till busshållsplatsen så åker bussen. så det var bara att springa till ICA och köpa mat och sen skynda sig till nästa buss, som vi hann med. efter det när vi kommit till korsvägen så ser vi samma café som vi skulle praoat på innan, fast på ett annan ställe bara. så vi hoppade av där & gick dit, men vi fick ett nej eftersom dom också var med på praktikplatsen.se. så vi gick ut igen men vi orkade inte vänta på nästa buss som skulle ta oss till kungsportplatsen så vi gick istället, och det ös regnade! vi var som slickade katter typ när vi kom fram.

vi gick till vartenda café i göteborg kändes det som. och alla var med på den jävla sidan. så vid 6 beslutade vi oss för att ge upp, affärerna stängde ju, vi var trötta, hungriga och blöta. iaf, sen när vi väl är påväg hem på bussen så ringer mamma och berättar att hon har snackat med cafét vi skulle fått innan och dom sa att vi kunde få komma dit ändå och praoa. fyfan vad glada vi blev, typ slänge oss på varandra i bussen, skrattade och skrek typ.

glädje :D

Kommentarer
Postat av: Nicke

Den sidan är ju jäätebra! Jag har inte hittat något kul där tror jag inte.. Grattis till eran plats i alla fall :)

2009-01-12 @ 22:07:09
Postat av: Lollo

Grattis igen :D

2009-01-14 @ 21:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0