new life

kom nyss hem. har varit ute och gått med nadja sen klockan halv 3 typ. hon ringde mig ungefär vid 2 tiden och sa att hon hade gått vilse vid någon skog, och plötsligt när vi snackade så dog hennes telefon.. så det var bara för mig att ta på mig mina ytterkläder och gå ut och leta. men när jag väl skulle gå ut genom dörren så kom hon där, så det var ju bra.
det var riktigt skönt att vara ute. jag gillar ju att vara ute och gå, men jag orkar aldrig ta tag i det bara. det får bli en ändring med det.

har även bestämt mig idag för att inte äta godis, chips, popcorn, kakor, bullar eller dricka läsk tills sälen v11. det kommer bli svårare nu eftersom jag har fått min smak tillbaka om hur godis smakar.

nu blir det städ och plugg. och sen någon bra film. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0