my heart will go on.

jag tycker verkligen inte om att vara hemma. det är då jag börjar tänka på saker, djupare och djupare.

jag har varit lite duktig och diskat, städat mitt rum och pluggat. känns rätt bra, men jag skulle behövt att träna. så jag tror jag ska göra det nu innan jag ska duscha och sätta mig i soffan och kolla på top model. sen ska jag nog gå och lägga mig faktiskt, så jag blir pigg imorgon.

jag längtar verkligen till sommaren.  jag mår så otroligt mycket bättre på sommaren än vintern. och om man jämför mig då med nu, så ser jag ungefär ut som en trasdocka. jag vill börja få lust att göra saker, nu är jag så trött att jag aldrig orkar göra något kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0