min fredags kväll

mötte nadja vid önneröds planen, jag hade bara hunnit dit och nadja hade till och med hunnit gå ifrån sin pappa och dit, typ 10 ggr så långt än ifrån mig till önnerödsplanen. ibland är jag väldigt seg alltså (undantag när jag ska till skolan)
  och sen när vi träffats och håller på att gå så kommer det en vit volvo som vänder, sladdar runt och kör typ efter oss. så vi började springa som fan. nu är det rätt kul när man tänker tillbaka, men det var det fan inte då. alltså, varför händer alltid massa saker mig? jag hatar verkligen bilar på kvällen/natten. det har typ blivit någon fobi sen den natten i sommras när jag, lollo och bella var påväg hem till bella klockan 03.00 på natten (hade följt jesper hem) och så åker vi över en bro och så åker en bil förbi. och helt plötsligt tvärnitar den och börjar backa efter oss jätte snabbt en bra bit. vi springer eftersom vi inte har något val, (jag slängde till och med av mig mina skor och sprang med strumpor) man kan ju inte hoppa ifrån en bro liksom? men iallafall, bilen tröttnade på att jaga oss efter ett tag och stack igen.
och sen var det ju  när bilen stannade när jag och nadja var ute en kväll och vi fick springa som fan också? och alla bilar har varit vita. faktiskt har dom sett likadana ut också ;o

träffade mattias och robin. jag och nadja är väldigt roliga :)

när jag skulle hem hade jag lite smått panik. jag vågade knappast gå hem, nadja vågade inte följa mig och jag hade inget busskort. svårt val där. men nadja hittade ett busskort som dock inte funkade, men jag fick åka med ändå. jag var också rätt tyken mot busschaffören så han satt och kollade på mig med "mördar blicken" hela tiden. så jag fick snacka med nadja i telefon hela vägen hem. och det har jag även gjort nästan hela kvällen. haha,

jag - "nadja, jag börjar bli trött. kan du sjunga en nattvisa?"
nadja - "när nadja har lagt alla sinna vänner i sängen och bondit fast som i svansen . då sjunger hon sakta dom vackraste orden hon känner o ajajajaj BUFF oajajajajBUFF oajajajajbuff buff oajajaj buff"

haha, gud vad roligt det var! jag tror jag börjar bli övertrött..

godnatt sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0