let me sign

Ooh
Standing by a broken tree
Her hands are all twisted,
She's pointing at me,
I was damned by the light comin'
Over all as she
Spoke with a voice that,
disrupted the sky.
She said,
"Walk on over, yeah
to this bit of shade,
I will wrap you in my arms"
And she said,
"Let me sign, let me sign."

jag älsar robert pattinsons musik!

idag vaknade vi klockan 9 av klockan. och fyfan var trötta vi. så vi ställde om klockan och tog en senare buss in till stan. jag hade ju hittat en parfym som jag gillade, men jag visste ju inte vilken det var. så vi testade 30 parfymer! :o
egentligen vill jag ha min escada, men dom har ju slutat att göra den, otroligt irreterande eftersom jag verkligen tycker om den! :(


ska duscha, städa mitt rum och göra iordning allt för skolan imorgon, sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på OC. är helt fast i det.


<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Är inte det den låten som spelas när han ska sluta dricka hennes blod? haha. ÄLSKA HONOM! <3

2009-01-07 @ 22:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0