godmorgon

klockan är 07.00 ungefär, ska gå till skolan om c 15 minuter.

vaknade halv 6 idag av att mamma åkte till jobbet. blev lite irreterad eftersom jag ville sova längre, men att jag visste att jag inte kunde somna om. så jag gick upp och kom på att jag var ensam hemma denna morgonen = hög musik!  kan man börja dagen bättre..? :)

helgen har gått riktigt snabbt, igen. glömde skriva att jag vaknade i lördags klockan 6 av att min klocka ringde. jävlar vad arg jag blev. och sen när jag skulle stänga av klockan så är inte klockan där den brukar stå. (och jag trodde ärligttalat det var någon som drev med mig och spelade in mig. typ  " swedens funniest home videos ") så jag la mig ner på golvet och såg att klockan låg längst in under sängen. så det var bara att krypa in där under och hämta den. klockan 6 på en lördags morgon?

idag ska jag och mamma ha ett "samtal" om mig också. min föräldrar är inte så specielt förtjusta i min attityd säger dom. men jag orkar inte gå omkring och behandla dom som "kung & drottning" hela tiden.

-jag får inte mitt barnbidrag denna månaden (kanske inte äns månads peng)
-jag har ingen mobil
-jag har data förbud

åh, jag älskar mitt liv för tillfället.

nu ska jag borsta tänderna, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0