GODISFÖRBJUDET ÄR ÖVER

haft det i 1 år. är otroligt stolt över mig själv att jag klarade det, för det trodde jag aldrig att jag skulle göra. om jag ska vara ärlig så har jag min kropp mått mycket bättre utan godis, jag har både gått ner i vikt + fått bättre hy.

tänkte jag skulle äta godis imorgon också och sen kör vi tills sälen igen. hårdträning fram till dess då alltså. ska satsa på dansen denna terminen också, eftersom jag tycker det är kul och vill bli duktig på det.

åt en plopp imorse  (det var första godiset på 1 år då) och det var faktiskt inte gott överhuvudtaget. kände mig lite äcklad också, jag tror jag är van att leva utan godis nu.

det kanske låter som det har varit lätt att inte äta något godis. men det har funnits stunder då jag nästan kunnat börja gråta för jag varit så sugen. och nu under julen där det funnits så mycket julgodis att äta på så har det varit ännu tuffare.



mamma köpte mina favorit godis tuggumin. dom var ju lite saknade förstås. har c 10 i munnen nu, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0