fjäskar'n

eftersom jag har varit så trevlig mot pappa idag så ger han mig datan till 21.00 ;)

idag var det skola, och jävlar vad seg dagen var. måste varit den tråkigaste/segaste dagen på år och dar nästan? men iofs. tisdag är nog veckans segaste dag = alltid jätte trött, tråkiga ämnen hela dagen & långt till helg.

föresten så har jag klarat mig utan mobil sen julafton nu. det har varit jätte skönt faktiskt men nu får jag snart köpa mig en ny. till och med min gammelmormor har en mobil, men inte jag? haha. men eftersom jag kanske måste köpa den själv så vill jag ha en riktigt bra telefon, så jag väntar på den rätta (h)


måste bara säga att idrotten igår var sjukt kul också. vi körde boardhockey dragkamp och stafett typ när allas "brädor" satt fast i varandras på ett led. det andra laget tog det typ jätte seriöst och var rätt allvarliga, medans vårat lag mest hade kul, och självklart förlorade vi också, för slutade med att hela laget låg på varandra och gapskrattade. haha,

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0