bästavän

jag mår så bra nu förtiden. hösten/vintern har ju mestadels bestått av problem och jag har mått riktigt dåligt, men jag är påväg tillbaka mot ljuset igen och det var faktiskt längesen jag kände mig såhär, glad.

skolan idag igen då, skönt med fredag, verkligen. men dom här 2 dagarna i skolan har faktiskt inte varit så jobbiga som jag trodde, det har faktiskt varit kul att träffa alla. älskar mina tjejer :)

efter skolan åkte jag, nadja och lollo in till stan för att leta efter prao plats. vi gick runt lite och så, och tillslut hittade vi ett mysigt café som det gick på. känns jätte bra att ha det gjort nu. efter det mötte vi bella. och sen så åkte jag och nadja hem, skulle lämna en mobiltelefon som vi hittade på bussen till en kille. fick 100 kronor var, haha

nadja johansson, du är så jävla underbar. när jag mår dåligt finns du verkligen alltid där för mig, som ingen annan gör. även ifall du inte förstår allt ibland,  så visar du ändå att du bryr dig och det betyder så jävla mycket. du får mig alltid att skratta och våran vänskap känns så otroligt äkta. varje dag är ett minne med dig. tack för du är min bästavän


/lovisa

Kommentarer
Postat av: Nadja

Lovia Rosén jag kommer alltid finnas där för dig så som du gör för mig :) du är helt underbar & dte är jag inte ensam om att tycka . vi har alltid kul & skrattar åt dom mäst sjukaste sakerna! :D Jag tror faktiskt vi kommer hålla kontakten hela livet , och det vill jag verkligen :) Jag älskar dig lovisa Rosén ! <3

2009-01-09 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0