astro 2009

såhär står det att mitt 2009 ska bli enligt Elle.

Kärlek: Under Våren träffar du en person som du tror är den rätta. Passionen är het och du har aldrig varit lyckligare. När smekmånaden är över inser du att det måst finnas mer än passion för att ett förhållande ska fungera.
Arbete: Året börjar bra. Du får möjlighet att avancera och det ger dig också mer frihet. Under sommaren inträffar något som ändrar villkoren för ditt jobb. Nu gäller det inte bli undanskuffad av andra ambitiösa medarbetare.
Hälsa: Du har två riktigt rejäla energisvackor, en i början av februari och en i mitten av november. I övrigt ser du ut att få ett hälsosamt år. Du tänker på vad du äter och du försöker hinna med att träna.


jag tycker det låter rätt så bra ändå. jag har aldrig gillat riktigt seriösa förhållande så jätte mycket, eftersom jag känner mig jätte bunden då, specielt när det blir inblandat svartsjuka. som det tyvär nästan alltid blivit när jag varit tillsammans med någon. då känns det ju att man inte kan snacka eller krama någon annan kille uan att den andra blir misstänksam/sur. fast jag ska inte dra alla över samma kant och säga att alla är sånna. men många är det tyvär, jag kan också vara sån. men jag ska inte heller säga att förhållanden är dåligt heller egentligen. liksom, tänk att ha en mysig kille vid sin sida? åh.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0