absolut inte pluggis

jag fryser och är sjukt trött. denna dagen skulle jag plugga, men ändå sitter jag här. funderar att skjuta upp min såkallade "plugg dag" tills imorgon, och gå och lägga mig tidigt idag istället. kolla på OC som jag är helt förälskad i, har bara sett vissa avsnitt hemma hos lollo någon gång för längesen. liksom aldrig kollat alla i ordning.

skolan var väl helt okej. jag har börjat att gilla matte jätte mycket nu. kanske bara för att jag förstår det vi håller på med? haha.  spanskan som var mitt favorit ämne i höstas har däremot blivit.. tråkigt typ.

jag bestämmde mig just för att  jag ska plugga varje dag denna veckan förutom lördag. har bl.a biologi, engelska, spanska och svenska som måste bli klar.

vill börja träna regelbundet också.. och jag vet inte om jag ska fortsätta simma eller inte. kommer iallafall inte ha tid med det om jag börjar innebandyn, för jag har ju dansen också :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0