31 Januari

"allting kommer lösas och bli bättre igen" - när blir allt verkligen löst på riktigt? för varje gång det blir bra, så händer det alltid något dåligt igen. som du då.. helvette.

igår på kvällen blev jag väldigt deppig, det är så mycket just nu, med vänner och killar. men jag ger inte upp, och tänker inte göra, även om allt känns hopplöst.

om en stund ska jag städa hela huset. sen ska jag och nadja åka in till stan, vi ska först gå och lukta på min parfym och sen ska vi kolla på bio. jag satt ifrån 22.00-00.00 igår och kollade på biobiljetter, och när jag väl ska köpa dom så kommer det upp "boknings sidan är stäng, var vänlig kom tillbaka imorgon" . så idag när jag gick in på sidan, då är nästan alla platser slut. så jag fick jätte bråttom, men hittade 2 platser tillslut. och när jag väl väljer dom så kommer det upp "Tyvär, men en annan kund valde platserna precis" haha, jävla skit.

men det blev varken någon bröllopsduell, i taket lyser stjärnorna eller australia. utan det blev "vi hade iallafall tur med vädret, igen". haha,

det här står det om filmen:

"Nästan 30 år har gått och Gösta och Gun är pensionerade. Den här sommaren ska de resa till sonens bröllop i Göstas nyinköpta husbil. Gun vill egentligen flyga men går till slut med på att ta bilen och Gösta lovar att inte stressa upp sig utan att resan ska bli lugn och sansad. Naturligtvis blir det inte så, istället bjuds det på turbulenta möten med hungriga giraffer, envis bonde med trimmad traktor, obstinata barnbarn och inte minst en råtta med smak för husbilsinredning ..."

haha, jag dör.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0