30 Januari

Jag var i skolan idag, för efter gårdagens vila så blev jag mycket bättre, fast jag är fortfarande rätt förskyld.

Efter skolan var jag med nadja en stund. Vad ska man säga? Vi satt och skrattade åt varandra typ hela tiden, åt oss. Vi är egentligen helt sjuka tillsammans. Vi diskuterade även om våran vänskap är unik eller udda. Och eftersom vi inte kunde välja så blev det udka.

Sen när pappa kommit och hämtat mig så fick jag en ny parfym av honom. "bara för att jag älskar dig" sa han, hihi.  "Ocean Lounge - Escada" hette den och den är deras nyaste.  För alla som känner mig bra så vet dom att jag verkligen gillar Escadas parfymer, och min favorit parfym är ju "Moon sparkle - Escada", det är bara det att dom har slutat tillverka den, tyvär.
Det ända som är problemet är att jag aldrig har luktat på den parfymen jag fick, och om jag öppnar den så kan jag inte byta. Så jag får väl åka in till stan imorgon och lukta på den.

Ska bli jätte skönt med helg. Känns som veckorna bara springer iväg, men den här veckan har varit seg, iallafall i skolan.

imorgon ska mina föräldrar ut på resturang med några kompisar, så jag ska troligtvis kanske sova hos Nadja.

hoppas alla får en trevlig helg
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0