090129

jag var hemma idag ifrån skolan eftersom jag inte alls mådde bra igår.

det har varit jätte skönt faktiskt, sov först till klockan 9 och sen har jag bara legat och kollat på top model hela dagen typ, städade mitt rum lite och var nere i skolan och hämtade lite saker jag kan jobba med här hemma. men jag känner mig redan mycket bättre så jag ska nog gå imorgon, tror allt jag behövde var att ta det lugnt och mer sömn. jag måste verkligen börja gå och lägga mig tidigare på vardagarna än vad jag brukar, det är bara det att jag inte blir trött.

igår klippte jag upp mitt hår lite och färgade det, härligt att slippa utväxten!

nu ska jag kolla på The Janice Dickinson modeling agency

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0