090128

åh, jag börjar nog bli sjuk. jag har blivit förskyld och fått ont i halsen. jag fryser också. ohnej

skolan var seeg. på idrotten höll  jag och lollo i uppvärmningen. BARA techno musik. underbart. fast själva uppvärmningen gick åt helvette. haha

efter skolan hade jag sjukt kul med nadja, filip och dominic. kunde verkligen inte sluta skratta, och det roliga är att dom är hur roliga som helst utan att dom äns anstränger sig. (tror jag) jag hörde till och med nadja gå och skratta när vi skiljts åt.


vill säga grattis till min kära mormor som fyllde 63 igår också. jag körde denna repliken när jag ringde till henne, *så det var alltså för 63 år sedan som det föddes en ängel utan vingar* haha. hon smälte

nadja ringde för en stund sen, hon sa att hon tror hon börjar bli en tant. haha, humor.

 måste vara social mot henne nu. har sagt "vänta" ett hundatal gånger :)

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Nicke

Det roliga är att vi inte är så roliga, tycker jag :) Eller i alla fall var vi inte då :O

2009-01-28 @ 22:03:41
Postat av: Nicke

Det roliga är att vi inte är så roliga, tycker jag :) Eller i alla fall var vi inte då :O

2009-01-28 @ 22:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0