090127

kom hem ifrån skolan för typ 45 minuter sen. det är så jävla segt att gå upp till mig va. men det ger iofs motion.

dagen har väl varit bra, har varit på väldigt bra humör förutom att jag varit hur trött som helst. jag gick upp halv sex idag för att plugga, men eftersom jag var rädd för att jag skulle väcka hela familjen av klockan så vaknade jag typ varenda halvtimma under natten för att se om klockan skulle ringa snart.

hade spanska muntlighets prov idag med, som jag tror gick helt okej med. kändes rätt bra iallafall.


åh, jag är verkligen trött på den vanliga  vardagen. jag vill verkligen att nya saker ska hända, att förändringar ska ske.


har bestämt mig för att satsa på träning nu också. jag mår bra utav att träna, och jag skulle ju börja göra saker som jag mår bra utav av.  det är nu eller aldrig.

ska plugga. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0