090126

jag har inte suttit vid datan på hela helgen, och därför har jag inte uppdaterat bloggen. men nu får det bli ändringar på det.

i lördags så började det med att jag åkte till stan med daniella och lollo. köpte en väska och en tröja. sen när vi var tillbaka i landvetter vid 5 åkte jag och daniella till härryda och sen när vi kom tillbaka till landvetter igen så köpte vi godis och pizza och tog bussen hem till mig. sen efter en stund om nadja upp också för vi skulle ha en "spakväll". vi rakade benen, smörjde kroppen, hade hårinpackning, nopprade ögonbrynen, filade naglarna, tog på naglack, tvättade håret och hade ansiktsmask. riktig härlig kväll. man kände sig jätte ren och fräsch efteråt. somnade gott gjorde vi nog allihopa.

sen på söndagen vaknade vi vid 11, gjorde iordning oss och så. och sen vid 12.30 var det då innebandyträning för första gången och det var jätte kul faktiskt. efter det följde nadja och daniella med mig hem en stund igen. sen när dom stack så gjorde jag iordning mig och sedan så hämtade mormor och kent mig för vi skulle åka in och kolla på bio, Mammut. filmen var väl helt okej. värd att se var den väl, men lite tråkig ibland. och eftersom jag var så sjukt trött (dom körde slut på oss på innebandyn) så somnade jag nästan ibland, men men.

idag var det skola igen, hur segt att gå upp som helst imorse var det. dagen var rätt seg och när jag kom hem så gick all tiden åt att sitta och snacka i telefon och att kolla bilddagboken, 45 stycken hade ju lagt upp bilder på bara en helg? omg. sen vid 6 åkte jag till matilda, och vi åkte till mölnycke för att träna, dans. första gången på denna terminen idag också. haha, det gick åt helvette.

nu måste jag duscha och sen ska jag plugga till vårat spanska muntlighets prov imorgon, inte övat nått än. opps.

puss /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0