090123

är ensam hemma ikv, hur gött som helst. ska snart gå ner och träffa nadja och vi ska köpa godis.

idag är jag deppig. det känns som jag bara gör folk besvikna hela tiden, inklusive mig själv. jag vill verkligen finnas där för vissa personer 100 % som dom funnits för mig när jag behövde dom. men när man inte kan ta hand om sig själv är det svårt att ta hand om andra.

det är 2 skolveckor kvar, sen blir det

sportlov. v7
prao.       v8
prao.       v9
skola.     v10
sälen.     v11

GRYMT! längtar jätte mycket till sälen, och det kan inte bli bättre om nadja följer med i år också. vi kommer ha så sjukt kul isåfall tror jag. jag ser oss verkligen ligga i någon snöhög och skratta åt något eller typ ramla i liften. haha

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0