090122

snackat i telefon med nadja en lång stund nu. du får mig alltid glad gumman.

idag kom jag till skolan först och hade 40 minuter spanska. efter det fick jag reda på att slöjden var inställd. så vi hade 3 & ½ h ledigt. hur onödigt var det inte att gå upp då bara för att gå till en kort spanskalektion när vi typ inte gjorde något? hade ju kunnat ha sovmorgon!!

men iallafall, eftersom det inte finns nånting att göra på våran skola. så tog jag, bella och amanda 9 bussen till stan. köpte godis och träffade bäck. sen vid 11.30  var vi tillbaka i skolan igen. och så började vi klockan 12.30, hade först engelska (där jag satt vid bilddagboken hela lektionen) och sen SO (redovisade i grupper för klassen). så det var en jävligt soft dag. efter skolan har jag bara varit hemma och skrivit klart min svenska berättelse som ska vara klar imorgon, blev rätt nöjd med den.

-imorgon är det fredag. ska plugga lite efter skolan, eftersom jag inte hinner det i helgen. har muntligt prov i språk på tisdag, och sen sitta och frossa i godis på kvällen.
-på lördag ska jag träffa lollo, daniella och nadja.
-på söndag ska jag träna innebandy och sen har jag lovat nadja att gå och kolla när typ dennis och mattias ska göra något med konfan i kyrkan?

låter som det blir en bra helg!

och som jag skrev innan så ska jag träna innebandy på söndag. första gången blir det. jag är riktigt pepp på det och har viljat göra det länge. dreams come true :)

puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0