090115

har försökt att plugga så mycket jag orkar till biologin imorgon, men jag är fortfarande inte nöjd, skiten går inte in i huvudet. jag kommer suga helt enkelt. har försökt att plugga på alla möjliga platser, datan, sängen, köket, golvet osv. är klar med matten nu iallafall, rätt skönt.  imorgon är det fredag och jag njuter inombords, på utsidan är jag sliten. ska verkligen sova ut i helgen.

gosh, jag saknar dansen så otroligt mycket. mamma satte på lite bra musik förut och självklart slutade det med att båda två stog och dansade i köket. min relation till dans går inte riktigt att beskriva faktiskt, känslan är så underbar. den 26 januari börjar träningarna igen. har ju slutat i min förra dans, music video disco. ska köra par disco nu istället :D

ska plugga lite och sova sen. godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0