090116

känns underbart med helg nu!

tänkte först följa med amanda till partille på fest ikväll, men insåg att jag är hur trött som helst. har verkligen bara lust att vara hemma och ta det lugnt ikväll.

somnade halv tolv igår och gick upp halv sex (för att plugga biologi. provet kändes väl sådär. men jag tror jag får VG på det iallafall.

efter skolan så skulle jag ta bussen hem, men precis när jag ska gå till bussen så åker den iväg, och eftersom jag inte orkade springa efter så började jag gå hemåt. men det var så jävla kallt att mina ben inte ville ta ett steg till, så jag fick gå till mammas jobb istället. åt, och hjälpte till att städa eftersom att dom blir 7 - eleven på måndag.

sen har jag köpt mig en stor fet godis påse (JAG SKULLE JU INTE ÄTA GODIS?) som jag ska ha ikv, mums.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0