7 Februari

igår på morgonen fick jag och mamma åka till sjukhuset igen, eftersom mitt öga inte blev bättre eller sämre. och det visade sig att jag hade fått ETT TILL HÅL på min näthinna, så det var bara att operera det med laser igen, fyfan vad jag hatar känslan när dom gör det, för jag känner ändå  det fastän jag har bedövning. känns typ som att det trycker i ögat och så värker det uppåt i huvudet.

sen efter skolan och att jag hade varit hos farmor en stund så åkte jag och mamma till allum. eftersom jag aldrig hittar något längre, så förväntade jag mig att inte göra det nu heller. men jag hittade faktiskt en hel del.

köpte: pumps, leegins, armband, tröja, tunika, mascara och täckstift.

är det bara jag som känner mig jätte glad när man har shoppat?
jag vill verkligen börja tjäna mina egna pengar snart = shopping oftare.

jag ska ju börja göra saker som får mig att bli glad, att må bra.


ikväll ska nog sova hos amanda med lollo, bella augustsson och rosberg :D

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0