trött

jag är hur trött som helst. har typ städat hela dagen känns det som. det behövdes också kan jag lova!

jag försöker verkligen att få julkänsla, jag har slagit in julklappar, pyntat mitt rum med tomtar och skit, lyssnat på julmusik hela dagen och ätit pepparkaksdeg. men ..det funkar fan inte. och snart är det julafton, dagen jag började längta till i höstas. måste ta vara på den detta året. för förra året var nog den sämsta julafton någonsin. ambulansen fick ju hämta farmor och jag var på dåligt humör och väldigt trött. så jag tänkte att nu ska jag duscha och sen ska jag lägga mig i min säng och kolla på någon film. orkar inte vara uppe till 1 som jag har varit typ hela helgen

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0