SO

jag tycker inte om SO just nu. jag är hur trött som helst på det. har ett SO arbete tills imorgon. att jämföra ortodoxa, protestantiska och katolska kyrkan. jag hade inte börjat med uppgiften eftersom jag inte trodde det skulle ta så lång tid. det tog mig 4 timmar att skriva den idag. jag lovar, jag var hur nära som helst att ge upp flera gånger. men jag jag tvingade mig igenom det och nu är jag klar. hur skönt som helst kan jag säga. ångrar lite att jag inte har tagit vara på lektionerna ordentligt. har ju bara suttit och läst eller som idag vara på biblioteket med daniella en hel lektion? haha

började med "kvot" också nu i matten. först fattade jag ingenting av det, men sen började det flyta på. jag lova er, man blir seriöst sjuk i huvudet av alla dom decimal talen. jag var heelt snurrig efter lektionen. kunde inte gå rakt och gick jag skrattade åt allt, stackars mina klasskompisar

förlåt för tråkig uppdatering om min skoldag bara. men eftersom min dag bara bestått av skolarbete så har jag inte så mycket att skriva. känns inte äns som jag har haft någon fritid idag överhuvudtaget.

föresten så hade våra grannar inbrott i deras garage inatt, som ligger ungefär cirka 4 meter ifrån mitt sovrumsfönster. jag vaknade under natten av en rivstart ifrån en bil och massa smällar osv. gick dock inte upp och kollade för att jag inte orkade. men sen vid halv 5 gick jag upp ändå för att kolla och då var polisen där. jag var väldigt intresserad och nyfiken som vanligt eftersom jag vill bli polis.

så eftersom jag har varit vaken sedan 5 så är jag rätt trött. men snart är det lov, underbart.

godnatt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0