ny blogg

tog bort min gamla och gjorde en ny. kände nämligen inte för att ha kvar den andra bloggen. egentligen vet jag inte varför. jag vill kanske glömma allt som var? eller iallafall kunna gå vidare.

idag är det söndag, tredje advent. 10 dagar kvar till julafton.

längtar faktiskt inte någonting. har för mycket annat att tänka på. + att jag inte äns har börjat köpa mina julklappar än. och det gör mig fruktansvärt orolig. men jag vet ärligt talat inte vad jag ska köpa. ingen vet vad dom vill ha så då blir det ju extra svårt. vill ju se dom öppna presenterna på julaftonskväll och bli glada. inte bara säga "tack" med ett lätt leende och sen lägga det i någon låda och låta det ligga där och ta onödig plats.

det blir nog en ganska soft söndag idag. känner inte för att göra något specielt mer än att vara hemma och ta det lugnt. kanske kolla på någon film. jag har blivit så himmla trött, jag vet ju vad det beror på. skolan framförallt, den tar kål på mig. men inte bara det, utan jag har så mycket att tänka på också.. relationer rättare sagt. det är jobbigt när man inte vet att det är bra eller hur det ska bli bra. 

jag saknar stunder där man bara ville hoppa upp och ner av lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0