juldagen

..släkten är värst och bäst eller hur var det?

hade en jätte mysig och trevlig julafton. mycket folk och många skratt :)

var  somsagt hos mormor. blev fan påhoppad och omfamnad av alla mina kusiner. dom hade nog saknat mig. en till och med viskade i mitt öra. "i love you" haha.

och jag  har nog aldrig i mitt liv sett så mycket julklappar som det var i år. hur mycket som helst var det.

iaf, vaknade 12.00 idag av att pappa pratade i telefon, as högt pratade han. ville sova längre eftersom jag somnade 03.30 igår.

och jag var på bra humör tills pappa kom in i mitt rum och sa att släkten (på pappas sida) som kommer till oss idag ska sova över. och vet ni vad det innebär? jo, att dom ska sova i mitt rum. typ  "åh-vad-roligt-kom-och-ta-mitt-rum-bara"  jag lovar, det går inte att vara här inne när dom har kommit. dom tar ju fan med sig hela huset. så jag kommer inte kunna ha tillgång till datan. så jag får uppdatera imorgon

min mobil är helt konstig också. den stänger av sig själv hela tiden. och nu går den inte äns att ladda, eller starta. så det blir väl att köpa en ny

puss & kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0