juldag

idag är det dan före dan före doppare dan.

idag ska jag städa mitt rum, noga (!) sen ska jag julpynta, slå in jukklappar, lyssna på julmusik och kanske baka.
jag försöker verkligen göra allt för att få julkänsla, men det är inte lätt. allt känns som vanligt typ. det kunde iallafall komma liite snö.

igår klädde vi granen, den ser ut som den gjort i alla år jag kan minnas, rätt så vacker ändå.
innan på dagen var jag i stan med nadja, handlade dom sista julklapparna osv. det var faktiskt riktigt kul.

skrattade som fan åt nadja när hon skulle fråga efter suducko i kassan. uttalet var otroligt charmigt. haha

på bussen hem satt folk och skrattade åt oss också, skämde nog ut oss en hel del men kul var det ju iallafall ;)

<3

Kommentarer
Postat av: Nadja johansson :D

hahha ,mobba inte mitt underbar utal , HAHAHA bäst vad dt :D men hela dagens höjdpunkter var nog iaf bussen hem & när vi bestämmde oss för att nu fan , får folk flytta sig för oss ist :D tackfördagen lovisa , jag älskar dig!<3

shietshietshietshietshietshietshietshietsheitsheitsheit:D

2008-12-22 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0