jul lov

har typ lust att skrika "jaaa"  hur högt som helst. det här lovet passar verkligen att komma nu, för jag känner mig sliten och trött. men iofs, jag tänker inte bara sitta hemma detta lovet, absolut inte. men dom första dagarna innan julafton tänker jag ta det lugnt. sova ut så jag blir av med min förskylning + min hesa hals. inte alls kul.

iaf, så var det julavslutning idag. 10.00-12.00. två timmar som det hände mycket på, kan skriva vad. men jag gör det inte.
efter skolan åkte jag, daniella och amanda in till stan för att vi skulle köpa julklappar. jag hade ju inte äns börjat köpa än, så jag hade/har lite smått panik. slutade med att jag köpte 2 paket till mamma, resten får jag fixa i helgen.

fick 500 kronor av mamma och pappa igår också. för att jag var så duktig och städade i söndags (skrev i ett tidigare inlägg). pengarna behövdes verkligeeeen. tack

ska äta lite nu och sen åker jag ner till centrum och träffar nadja och daniella, vi ska till undergorund. hehe. har egentligen ingen lust men det kan ju bli kul ändå. blir ju oftast det när man inte har några förväntningar. efter det sover vi hos nadja.

kommer ihåg förut när alla var hur pepp som helst på att gå på underground. alla tyckte det var jätte kul och jag gick verkligen och längtade tills det skulle vara. nu bryr mig sig typ inte utan det är mest en sak, inget specielt alltså.

skriver ikväll/natt eller imorgon. /L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0