jag kan om jag vill!

vad tycks om min fina blogg?

idag har jag varit ensam hemma hela dagen, rätt så skönt. jag tänkte att jag skulle ligga och kolla på film hela dagen och frossa bland massa saker. men sen ändrades mitt humör helt, och jag blev sugen på att städa (!) inte alls vanligt. så jag dammsög hela huset, vikte tvätt, hängde upp tvätt, bäddade allas sängar, tog hand om maten, diskade, skakade mattor.  och jag ringde alla som jag behövde ringa också. mamma och pappa blev rätt så glada av min insats, hihi =)

ska återgå till TV där mamma + hells kitchen väntar, smet in hit för att det var reklam.

take care

Kommentarer
Postat av: Pluntis

jo den va fiiiiiiiiiiiiin, han som gjort (eller gjort om) den måste ju vara grymm och bäst :O

2008-12-14 @ 20:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0