dan före dopparedan

julafton imorgon. känns som det nyss var slutet av november. min hjärna har liksom stannat-där-och-slutat-fungera-normalt. många minnen därifrån.

idag hade jag iallafall lite smått panik. försökte dra med mig någon till stan men alla var upptagna och pappa orkade inte åka iväg eftersom han hade mycket att göra. så jag tog min bok som jag börjat läsa (älskar den) och satte mig i soffan och läste (!!!) helt  "icke kontaktbar" var jag. men till slut sa pappa "okej då vi kan väl åka då" hihi. så jag gjorde iordning mig snabbt och så åkte vi iväg. köpte en kjol + leegins tills imorgon. nööjd :)

nu ska jag duscha, måla naglarna och förbreda allt inför imorgon. pappa har även börjat med julskinkan.

I LOVE CHRISTMAS

kanske uppdaterar ikväll, eller så ska jag försöka skriva imorgon bitti innan vi ska åka iväg.

ha en trevlig kväll /L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0