you make me smile babe

mysig dag hemma hos bella igår.

såg på twilight. alla säger ju att det är en "fett bra film" osv, så jag hade rätt så höga förväntningar på den. men jag håller med, filmen var faktiskt bra.



jag har kommit på vad för slags killar jag gillar (utseende mässigt)

dom ska vara charmiga, ha lite lätt rufsigt hår, mer vara söta än snygga,
och deras ögon ska vara meningsfulla
.

det finns ju vissa killar som är snygga, som har typ perfekt ansikte osv.

men jag fastnar inte för sånna killar. jag tycker om när dom har något fult som blir liksom, "charmigt"  eller personligt.

Kommentarer
Postat av: matilda

lovisa, du besrkiver ju ffs johan palm "perfect" där! :D

2009-01-03 @ 16:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0